tanhai paizi

tanhai paizi

tanhai paizi

tanhai paizi

دوروزه جدیش کردیم...نمیدونم با این حال چجوری میخوادو تا کجا میتونه پیش بره...چون این برام مهمه میگم دلم نمیخواد شکست بخورم اونم تو این حال پس خدایا نزار شکست بخورم تو این حال....من از همه جا هر شکستی بگی خوردم  هنوزم دارم میخورم دیگ نا ندارم با اینک امیدی کلا ب این رابطه ندارم ولی امیدوارم اون من نباشم ک شکست میخوره

باورم نمیشه برخلاف همیشه امروز کاملا طبق روال من پیش رفت پیشنهاد داد خیلی قشنگ کسی ک از روز اول رفتم تو فکرش امروز بهترین روز و برام تداعی کرد بهترین روز تو زمستون خوش اب و هوا و پر ازبوی خوب....پر از شایان و شایان بازم امامزاده صالح جوابمو داد بد 2 هفته..چقد خوشالللممممم

امشب هوا بد دو نفرس دریغ از ما ی نفره ها..امشب ی شب زمستونیه با کلی دلتنگی...اخرین بار کی بود رفتم امامزاده صالح؟1 هفته پیش یا 2 هفته پیش؟فک کنم 2هفته پیش بود ک با حالی کلی خراب رفتم وطبق ممول خواستم اون چیزیو ک از ته دلم میخوام شاید دو هفته گذشته شاید طبق ممول اون چیزی ک  میخوام و بدست بیارم امکان نداشت برم امامزادهو دست خالی برگردم حداقل سه هفته بد یا بد ی ماه جواب میگرفتم..بدون اینک بخوام درگیر شدم البته فکرم ،مثل همیشه دریغ ازینک هروقت فکرم درگیر شد همه ی رویاهام نقشه بر اب شد...زمستون امسال یکم عجیبه برام خیلی ادمای جدید میان و میرن ولی هیچکدوم موندنی نیستن ینی اگ این موندنی باشه؟؟؟خدایا فردا ردیف شه بددوس دارم دوباره و دوباره ببینمش...توکل دنیا بد شانس تر از خودم پیدا نمیکنم اگ فردا ردیف نشه شاید زود احساساتی شدم خیلی زوود..افسوس ک نمیشه افسوس ک هیچکدوم از خواسته هام عملی نمیشن...چیشده ک زندگیم پر شده از تلسم


میشه خوب

میگذره روزای زمستون و امتحانای دی و ادمای جدیدو...حس میکنم زندگیم عوض شده شده واقنم شده ادمای جدید روزای جدید

نمیدونم تهش چی میشه خوب این مسلمه هیچی نمیشه همیشه پایان هر اتفاقی  برای من هیچیه و هیچی...من ب شانس اعتقادی ندارم

شنبه مبانی دارم میرم بخونم