tanhai paizi

tanhai paizi

tanhai paizi

tanhai paizi

بضی وقتا باید قبول کنی باید..اینک خوب زجر بکشی یجورایی..اینک غمو داشته باشی در هر صورت..اینک خوب نمیشهه اونطور ک تو میخوای نمیشه..اکثرا اونجور ک تو میخوای نمیشه...باید رد شی باید فراموش کنی باید غریبه شی تا ب ارامش برسی...

غم دارم دروغ چرا غم دارم غم کسی ک دوسش دارم ولی مال یکی دیگس غم راحت بیخیال شدنش..این غمه اینک عاشقونهاشو ببینی اینک طرف واسش میمیره اینک دارش..این غم نیست؟؟؟؟این درد نیست؟؟؟فقط میخوام فراموش کن..دارم میبرررررممممم....منک یادم رفته بود خدایا بسهه...

شر شر عرق رو سرو صورتم میریزه میدونم از گرمای مرداد نیستو همش بخاطرحال خراب این روزامه...کاش انقد حالم خراب نبود تا میتونسم برررممم فقط باید برمم...ازین شهر میرم...هفته دیگ..خستتمم خستههه ...از اشوب این روزا..از این فکر ن چندان ازاد..ازین دل بی قرار...بی قرار کی؟؟بیقرار نامردی.....خدااایااا این غم و بیماریو از جسم و روح من دور کن...کم کم  داره وجودمو میخوره..آمین..

خیلی وقته نگفتم خدایا کم پیدایی؟؟دلم نمیاد بگم همیشه ته دلم ی حس امیدواری دارم ب چیزای معنوی...اعتقاد دارم ،ایمان دارم....دارم میبرم خدااا کجاایی؟؟امروز نتونسم نگم....خسته شدم...روزای بدیو پشت سرمیزارمم...خداایاا کم پیدایی؟؟

Bazi vaqta adam ajiib bichare mishe dorost mese alan man...ham jesmi ham rohi..khodaya cheqad bicharam emruz..cheqad na tavano qam zdm emruz..ya rab in qam key ravad ..

B in fk krdm k in khoshali byd sabt she..cngel shodn saeed mobarak..hala b har dalili..ba ink mal man nis vali tanhaish khoshalam mikone..23mordad95