tanhai paizi

tanhai paizi

tanhai paizi

tanhai paizi

نمیدونم شاید از دلتنگی یروزی از همین روزا بمیرم... 

خدایا خدای عزیزم تا کی انتظار تا کی میخوای اذیتم کنی ؟

پس دل بیچاره ی من چی میشه؟  حالا که اونم میخوادم.... 

بد از قبولی تو کنکور ارزوم بغل کردنت قبل از رفتنمه... اما میدونم اینم مثل خیلی از ارزوهای دیگم ناکام میمونه.. بی خودی دارم دستوپا میزنم تو خیالت بیخودی دارم التماس میکنم بخدا ..کاری ک نمیشه نمیشه دیگ... کاش دلتنگ ازینجا نمیرفتم....بد رفتنم دیگ امیدی نیست به هیچوقت دیدنت... من عادت کردم ب نرسیدن ولی خدایا بخودت قسم طاقت ندارم با کس دیگه ای ببینمش... اما تهش چی؟؟؟ 

مثل همیشه همه چیزبر خلاف اون چیزی ک فک میکردم... گفتم شاید کنکور بدم از دقدقه های درس بیام بیرون از همه ی دقدقه ها بیام بیرون...دنبالت بگردم تا بتونم باهات باشم بتونم بغلت کنم تاروزی هزاربار نمیرم...حالا الان کنکورو  ی هفتس دادم تو بدتر گم شدی...کجایی؟؟؟ بس نیست؟ 1 سال با یادت زندگی کردم مردم مردم مردم....نه من واقن بی تو هیچم کی میتونه نظرموراجبت عوض کنه؟؟کی میتونه حالموخوب کنه؟؟؟کی میتونه اینو بهم ثابت کنه ک واقن خدا داره منو نگاه میکنه؟؟مگ من میتونم فراموش کنم کسیو ک حتی تاریخ دقیق تولدمو نمیدونه؟؟؟کسی ک بی محلیاش  داغونم میکرد...حالا باز بیان بگن د بسه 1 سال شد...د اخه طرف بدردت نمیخورد...فلان بود بیسان بود...اخه من مهربونیاتم یادمه عزیزم...من همه چیزو یادمه  من تمام تورو یادمه تمام چیزی ک مربوط میشه ب تو! بس کن بیا دیگ بیادیگ پیدا شو من تمام امیدم پیدا شدنت بود....اخه خداااا چرا تو انقد منوندیده میگیری؟؟؟/ بس نیس؟ این همه ازیت شدنم؟؟ 1 سال با خودمو یادت کلنجار رفتم تا بلکه فرار کنی از فکرم....دیگ نمیتونم دوریتو ببینم دیگ کافیه........

  من دلگیرم بیبی بخاطر خییلی چیزا... بخاطر اینک تورو ندارم.. بخاطر اینک میترسم از وقتیک دستاتو تو دستای یکی بلخره بیینم بخاطر اینک. اوتقد تو حسرتت بمونم تا بمیرم.. بخاطر اینک میترسم خراب شی مظلوم من... بخاطر اینک تو روز تولدمو هیچ وقت نمیدونی .. بخاطر اینک چقد برات بی ارزشم ...بخاطر اینک الان اهنگی ک تو میخوندیش داره پخش میشه... من دلگیرم بیبی از عشقت از یاد نامردت...من دلگیرم از خدا از دنیاش اره من دلگیرم از خدا بخاطر ندیده گرفتنم... من دلگیرم بیبی بخاطر ندیدنت من دلگیرم از کپشن عکسات از خود عکسات از پروفایلت من دلگیرم از همه ی تو از همه ی عشق تو ..من دلگیرم از خودم بخاطر عاشق تو بودن ....