tanhai paizi

tanhai paizi

tanhai paizi

tanhai paizi

چهار شنبه سوری 97

امشب چهار شنبه سوریه 97 و من باز هم از تنهایی نالانم. عجیبه برام که هر سال اسفند یه نحسیه خاصیو برام داره....

عجیبه ک اسفند برام اتفاقای تلخ میفته و من تنها میشم. یادم میاد اسفند 94 ک سر یه موضوع چقدر ناراحت بودم دم عیدی حالم بد گرفته بود حالا بماند که 94 به قبل رو یادم نمیاد. دقیقا شاید همه ی تو از همون اسفند 94 شروع شد شب عیدی باز اومدی تو زندگیم ک دیگ بدش اون من بودم ک سخت رو تو زووم کردم...چقدر دوست داشتم امسال عیدو با هم بودیم ولی تو هیچوقت نمیخوای چراهمیشه گند میزنی؟ 

کی شد ک من بهترین عیدو داشته باشم؟ کی سایه ی نحس این بدبیاریا  از سرم کم میشه؟  کی تو کنارم بودی؟! کی منوخواستی؟!

باز هم تنهایی

حسودیم میشه ب بعضیا ک ی عاشق واقعی داشتن..موندم ادم ی سگ داشته باشه عاشقش میشه بد ی مدت پس چرا این بمن عادتم نکرد؟؟

باور نکردنیه این همه وقت با یکی باشی ک بهت عادتم نکنه..حتی ابراز پشیمونی نکنه بخاطر اشتباهش؟؟ مگ چقدر میتونی بد این همه مدت براش مهم نباشی ؟ ک هیییچ ک هیییچ ککشم نگزه؟ برام خیلی سواله همه اینا برام هززارتا سوال پیش میاد راجب این رابطه چراا انقد بی احساسی تو؟؟مگ هست دیگ کسی بی احساس تر از تو

دقیقا الان تو همون زمانیم ک پارسال خیلی جدی کات کردیم  امسال دیگ میتونم بگم خیلی جدی تر کات شد..خیلی بد

توتنها ترین و بدترین زمان ممکنم...کاش خدا کمکم کنه