tanhai paizi

tanhai paizi

tanhai paizi

tanhai paizi

این روزا فقط دلم تنگه

دلم تنگه وقتایی ک بابام واس دوچرخم بوق میخرید ...

وقتایی ک برام بستنی میگرف میومد خونه ...وقتایی ک فقط میخندید ...وقتایی ک برام سیب پوس میکند راستی امشب دوباره برام سیب پوس کند فکرشو نمیکردم انقدر دل تنگ سیب پوس کنداش بشم و انقد خر ذوق ازینک با سیب اومد تو اتاقم...دلم تنگه وقتایی ک با س میرفتیم ارتفاع چقدر دلم تنگه واس اون پنجشنبه جمعه های بهاری ک از دلتنگی و ذوق دیدن همدیگه هفترو با هم میشمردیم. ..این روزا دقیقا بوی همون روزا رو میدن عجب روزایی بودن و قدر ندونستم ...وقتی ک از مدرسه میومدم و سر ساعت ٣ بمن اس میداد. ..چقدر همه چیز تازگی داشت چقدر. همه چی خوب بود ...چقدر غم نداشتم تنها غم زندگیم دعواهای الکی مامان بابام بود.

خدایا تورو ب این ماه قسمت میدم آرامش و ب دل و خونه ی من برگردون

آهنگ مسیح همینجوری داره پخش میشه . .

آروم به گل چ آسون نشست دلم ببین

آروم دل دیگ بی تو هر لبم ب کی خانوم بگه

دوباره از اول.. ...

چقدر خاطره برام زنده میکنه ...هه چ چیزایی دلم میخواد دلم میخواست کاش اون این اهنگو برام میفرستاد 

کی میفهمه چقدر سخته بد این همه سال جدایی؟!  کی میفهمه چقدر تنهایی دارم از بین میرم تو غم ؟! 

خدایا به ممن بگو این دل من کی از غم سبک میشه ؟؟ !

دقیقا همین لحظه ک تو بدترین شرایطم همین الان ک بدترین حالتم همین حالا ک کشتیام غرق شده و انگار همه مشکلات دنیا رو سرم خراب شده الان ک غم خیلی بزرگیو تو دلم حس میکنم از صمیم قلبم میگم ک معجزه اتفاق میفته .....

عید امسال شاید بدتر از هرسال بود فردا سیزده بدره مسخرس. . همه چی بنظرم مسخره میاد ...وقتی دلت شاد نباشه هرجا باشی غمناکه ...٥ شنبه برمیگردیم ب همون بی مزگی رفتنمون برمیگردیم... چرا غم از دلم بیرون نمیرع؟ 

چرا حال دل من خوب نمیشه ؟