tanhai paizi

tanhai paizi

tanhai paizi

tanhai paizi

مریم هزارویک شب

امشبم یکی از همون هزاارو یک شبیه ک منو ول کرد هه انگار شدم مریم هزاارویک شب اما بگمونم از هزارو یک شبم رد کرده نه؟...اشک اشک اشک...ریختن این اشکا چ حاصل؟ من اشک بریزم تو منو دوست میداری؟ بعضی وقتا فک میکنم ب اینک شاید زشتم؟ چی کم گذاشتم برات ک کاافی نبودم من برای تو و کل دنیای تو؟ چرا نشد بعداز 5 سال تو دلت جا باز کنم؟ چرا محبت من تو دلت جا نشد؟ شاید دلت دم یکی ازین خونه های شهر جا مونده باشه..ّشاید دلت با یک نگاه سال ها پیش رفته از کجا معلوم ک توام دلت تنگ نیس شاید دلت اونقدراهم سنگ نباشه ک برای من نشونش میدی...شاید نشد جاشو بگیرم برات...میرم مثل همیشه ک منو نخواستی بازهمم میرم شاید گوشه ای ازین شهر کسی دلش برایم بروود...ّاز کجا معلوم شاید کسی دلش برایم لرزید شاید کسی در کنجی هرآن ترس از دست دادنم را داشت و نمیگذاشت ثانیه ای بی خبر از من سر کند...شاید کسی دلش برای چشمان سیاهم ضعف رف....شاید کسی....روزی....

چ ماتمی زده کوچه ی نمناک مرا...

چ بارانی میزند هردم بر سر خانه ی پدری....

اینجا در حوالیه پاییز تو چ میگوویی در این زندگانی...

در این پاییز تنهایی تو چ میگوویی ای دختر پاییزی..ّ.

ای دختر مو کمند بوقت تولدت تو چرا تنهایی....

21 آبان 1397


ارزان است ارزانی....اما چ ارزانی..؟! همه چیز گران است در این ماتم کده و سیاهی....همه چیز گران است چون خریدن ناز تو....

ای یار دیگر تنهایم بگذاااار دیگر نشوم دل تنگ روی تو ...قسم ب چشمان سیاهت دیگر نمیخوام لحظه ای نگاهت...ّ

تنهایی تنهایی تنهایی....

انگار بازم افتادم تو دوره تنهایی...هیچکس نیس

یهو چشم بهم زدم دیدم هیچکس نیست...هییچی ندارم...

نگراانم نگراان اینک تولدم تنهاترین باشم